Jeśli Plan, który ułożymy nie przyniesie efektów zwrócimy Ci cały poniesiony koszt !

Jako pierwsi do każdego ułożonego planu dodajemy Gwarancję Efektu

Oznacza to, że jeśli po 3 miesiącach stosowania przygotowanego przez nas Planu nie osiągniesz celu zadeklarowanego w wywiadzie to zwrócimy Ci całą gotówkę. Z nami nie ryzykujesz utraty gotówki na diety, które nie przynoszą efektów!

Jeśli Plan, który ułożymy nie przyniesie efektów zwrócimy Ci cały poniesiony koszt !

Jako pierwsi do każdego ułożonego planu dodajemy Gwarancję Efektu

Oznacza to, że jeśli po 3 miesiącach stosowania przygotowanego przez nas Planu nie osiągniesz celu zadeklarowanego w wywiadzie to zwrócimy Ci całą gotówkę. Z nami nie ryzykujesz utraty gotówki na diety, które nie przynoszą efektów!

WYPEŁNIJ WYWIAD

Po wypełnieniu wywiadu dostaniesz na email dalsze wytyczne do ułożenia indywidualnego planu żywieniowego, treningowego oraz nielimitowanych konsultacji w 3 miesiące - oczywiście z gwarancją osiągnięcia efektu.

Liczba osób jakim możemy ułożyć plany jest ograniczona - możemy obsłużyć maksymalnie 50 podopiecznych w miesiącu.

Wypełnij wywiad już teraz, aby zarezerwować sobie miejsce.

I. Podaj dane

Są to podstawowe dane potrzebne do ułożenia indywidualnego planu żywieniowego i treningowego dla Ciebie.

Podaj imię oraz nazwisko:
Podaj email:

II. Wyznacz cel

Są to informacje jaki konkretnie cel chcesz osiągnąć w ciągu 3 miesięcy współpracy w nami.

Jaki jest Twój ogólny cel:
redukcja ogólnej wagi ciała i obwodówredukcja tkanki tłuszczowejredukcja tkanki tłuszczowej i poprawa masy mięśniowej
Ile kg chcesz zrzucić:
1-2 kg w 3 miesiące3-4 kg w 3 miesiące5-7 kg w 3 miesiące8-10 kg w 3 miesiące11-12 kg w 3 miesiące

* Jeśli chcesz zrzucić więcej (np. 20-30 kg) należy to rozciągnąć na dłuższy okres czasu. Duże spadki wagi w krótkim czasie niestety nie są trwałe.

Co chcesz osiągnąć dodatkowo:
poprawa samopoczuciapoprawa ogólnego stanu zdrowiapoprawa kondycji fizycznejzmniejszenie ilości złego cholesteroluzwiększenie wydajności umysłuzmiana nawyków żywieniowychzwiększenie pewności siebie

III. Wypełnij wywiad

Poniższy wywiad wypełnij bardzo dokładnie - czym dokładniej to zrobisz tym większe prawdopodobieństwo, że Twój Plan przyniesie oczekiwane rezultaty.

Podaj wagę:
Podaj wiek:
Podaj wzrost:
Podaj obwód w pasie:
Określ jaki masz rodzaj pracy:
brak stałej pracylekka umysłowa (biurowa, siedząca, szkoła)ciężka umysłowa (dużo obowiązków, stres)lekka fizyczna (przeciętny wysiłek fizyczny)ciężka fizyczna (duży wysiłek fizyczny)
Określ jak często uprawiasz jakikolwiek trening:
brak aktywnościtrening 1-2 razy w tygodniutrening 3-4 razy w tygodniutrening 5-7 razy w tygodniu
Opisz jaki jest to rodzaj treningu:
Czy chcesz, abyśmy ułożyli Tobie także Plan treningowy (bez dodatkowych opłat):
nie - chcę tylko dietętak - trening w domu bez obciążeniatak - trening w domu z hantlamitak - trening na siłowni
Określ swoje nawyki:
lubię słodycze i jadam je regularnielubię fast-foody i jadam je regularniejadam nieregularne posiłkipracuję w systemie zmianowymalkohol piję kilka razy w tygodniumało sypiammam dużo stresu
Czy stosowałeś/aś wcześniej inne diety?
Czego nie lubisz lub nie możesz jeść?
Czy masz jakiekolwiek problemy hormonalne?

IV. Wyślij wywiad

To już wszystkie elementy wywiadu. Kliknij poniższy przycisk, aby przesłać wywiad do naszego zespołu.

Po wysłaniu wywiadu dostaniesz informację o następnych krokach na podany EMAIL.