Przykładowy Jadłospis dla Kobiety

Oto przykładowy-jednodniowy jadłospis dla kobiety o wartości 1500 kcal

Przygotowałem i udostępniam bezpłatnie jadłospis, dzięki któremu sprawdzisz jak mogą wyglądać smaczne, tanie i szybkie w przygotowaniu posiłki, po zastosowaniu których nie odczujesz, ze jesteś na diecie! 


Co zawarłem w jadłospisie i jak go stosować?

W jadłospisie zawarte są 4 losowe posiłki na każdą porę dnia, tj. I śniadanie, II śniadanie, obiad oraz kolacja. Ten podział jest oczywiście umowny – każdy z tych posiłków możesz jeść o dowolnej porze dnia, ponieważ zawierają tę samą ilość kalorii oraz ten sam podział makroskładników. Np. Posiłek śniadaniowy możesz zjeść na kolację, a posiłek z kolacji na obiad – to zależy tylko od Ciebie. Możesz także powielać posiłki. Czyli jeśli jeden posiłek bardziej Ci smakuje możesz zjeść go 2 razy w ciągu dnia, a ominąć inny. Ważne, aby ilość posiłków w ciągu doby nie przekroczyła czterech z tego jadłospisu. Możliwość wyboru posiłków i możliwość dowolnej zmiany ich kolejności to główna zasada Planów Żywieniowych, które układamy.

Dla kogo przeznaczony jest ten jadłospis?

Jadłospis ułożony jest na 1500kcal i przeznaczony jest dla kobiety. Nie można jednak jasno określić czy jest to jadłospis na redukcję, czy na masę, ponieważ zależy to od osoby, która będzie go stosowała. Np. jeśli ten jadłospis będzie stosowany przez kobietę, która ma 30 lat i waży 55kg - można powiedzieć, że jest na redukcję. W przypadku innych kobiet jadłospis ten może dać całkiem inny efekt lub nie dać go w ogóle. Do układania jadłospisów należy zatem podchodzić indywidualnie oraz całościowo, czyli przeanalizować szczegółowo daną osobę i na podstawie tej analizy dobrać jej odpowiednią ilość kalorii, podział makroskładników, ilość i rodzaj posiłków... itd. Tak właśnie działamy i takie podejście daje naszym klientom najlepsze efekty.

Jak otrzymać Indywidualny Plan Żywieniowy z jadłospisem na 3 miesiące?

Jeśli po zapoznaniu się z tym jadłospisem zechcesz, abyśmy ułożyli indywidualny plan żywieniowy Tobie to zapraszamy do współpracy. Zamówienia planu dla siebie można dokonać bezpośrednio przez naszą stronę – https://prouder.pl . Szczególnie polecamy plany dla Par, które mamy teraz w promocji – możesz zaoszczędzić nawet -40% gotówki. Zaraz po zamówieniu planu dostaniesz obszerną ankietę do wypełnienia, na podstawie której wraz z całym zespołem Prouder podejdziemy do układania planu dla Ciebie. Po wypełnieniu ankiety pozostaniemy w kontakcie mailowym lub przez Messenger – w zależności od tego jak będzie Tobie wygodniej.

Pobierz Bezpłatnie Jednodniowy Jadłospis dla Kobiety

Kliknij poniższy przycisk, aby pobrać bezpłatnie jadłospis dla kobiety w pliku PDF przygotowany przez zespół Prouder. Pamiętaj tylko, że ten jednodniowy jadłospis nie jest wyznacznikiem - stanowi jedynie przykład.

Pozdrawiam serdecznie - Piotr z Prouder

This is the bottom slider area. You can edit this text and also insert any element here. This is a good place if you want to put an opt-in form or a scarcity countdown.